Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.
Når man driver virksomhed, er det vigtigt at kunne bevare det store overblik og navigere i en hverdag, hvor der er mange bolde i luften. Det kan til tider være udfordrende, men heldigvis er der udviklet en masse apps, der kan hjælpe dig godt på vej. Her er listet 5 af dem, som er nyttige uanset om du driver en lille, mellemstor eller stor virksomhed.
#1 – Trello
Trello hjælper dig med at organisere din dag ved hjælp af de såkaldte ”boards”, hvor du skriver gøremål på. Værktøjet bruges typisk i forbindelse med projekter, da de involverede medarbejdere hele tiden har overblik over, hvad der skal gøres, og hvad der allerede er gjort.
#2 – Eazyproject’s tidsregistreringsapp
Eazyproject laver flere projektstyringsværktøjer, og en af dem er deres tidsregistreringsapp. Her kan du foretage tidsregistrering både online og offline. Det er også muligt at registrere kørsel, da appen har en rute- og kortfunktion. Med denne app får du et tidsregistreringssystem, som er let at bruge, og du har dermed altid overblik over dine egne og medarbejdernes timer.
#3 – Google Hangouts
Platformen Google Hangouts sørger for at medarbejderne har mulighed for at mødes virtuelt. Det er muligt at lave chatgrupper med op til 100 deltagere og videoopkald med op til 10 personer. Ofte er det svært at finde et tidspunkt, hvor det kan lade sig gøre at mødes fysisk alle sammen, og Google Hangouts bidrager med en løsning på denne udfordring.
#4 – Slack
Med Slack samles al medarbejderkommunikation ét sted. Appen sorterer samtaler og filer efter projekt, team, placering og andre kriterier, og du kan dermed finde det, du leder efter, med en hurtig søgning.
#5 – Expensify
Expensify er nyttig i forbindelse med udlæg og øvrige udgifter. Du kan tage billeder af kvitteringer, og appen registrerer dem derefter automatisk. Du kan også manuelt oprette udgiftsrapporter og selv taste beløbene ind.