Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.
Alt skifter til online. Jeg ville for min del ikke engang sende en jobansøgning til en virksomhed, der ikke investerede i en hjemmeside. For det betød, at hvis de ikke kan eller vil investere i sig selv, hvordan skal de så investere i mig. Og jeg taler ikke om penge. Jeg taler om tid og viden. Det er som om, de er ligeglade med deres forretning og ikke ønsker, at den skal have succes på lang sigt.
Din virksomhed er din passion og sørger for dig og din familie. Sandheden er, at det er mere end det. Det er din stemme at hjælpe andre og hjælpe dig til at gøre det bedre i nutidens hurtige æra.
Du ved, at du kan få mere ud af din virksomhed, og du kan betjene og hjælpe flere mennesker ved at være online. Det betyder, at du er tilgængelig når som helst og overalt. Køb hjemmeside til din virksomhed.
Et websted er et værktøj, der sælger dine produkter og tjenester
Dette er din billboard. Du kan øjeblikkeligt sætte din virksomhed foran millioner af potentielle kunder. Det betyder selvfølgelig ikke, at du ikke behøver at gøre andet. Du skal promovere dit websted og din virksomhed.
Der bør være en SEO-strategi, indholdsmarkedsføring og eksponering på sociale medier. Alt hænger sammen og fungerer bedst sammen. Alt dette kan blive kombineret, det betyder at dit websted skal være i konstant udvikling og være fleksibelt for ændringer på markedet.
Du kan uddanne dine kunder om dit brand, produkter og tjenester
Hvis du kan give værdi gennem dit websted og uddanne dem om din niche, vil de være mere engagerede og mere tilbøjelige til at blive dine kunder.
En god tilføjelse er en blog hjemmeside, og til dine blogindlæg er deleknapper til sociale medier. På denne måde kan dine besøgende dele dine opslag og få dig endnu mere eksponering.
Det kan spare dig for penge
Din hjemmeside kan spare dig penge på udskrivning af marketingmateriale. Alt, hvad du ville udskrive, kan nu findes på din hjemmeside.
Og jeg mener alt. Vil du tilbyde rabatkuponer? Intet problem, du kan tilbyde rabat på din hjemmeside som pdf. Og få en ny abonnent i processen. Planlægger du at have et nyt katalog? Tilbyd det selvfølgelig på din hjemmeside og lad dine besøgende downloade kataloget i pdf-format.
En hjemmeside kan hjælpe dig med dine forretningsmål
Din virksomheds hjemmeside ikke kan fungere uden det indhold, der vil uddanne og informere dine besøgende. Indholdet vil også hjælpe dig med at rangere bedre. Det skal selvfølgelig have kvalitet og værdi.
Men mens du skriver dit indhold, vil du finde ud af, at der er mange ting, der kan gøres bedre eller anderledes. Dette vil hjælpe dig med at revidere din virksomhed og få dig til at rette nogle ting. Sæt dig selv nye mål. Strukturer din virksomhed på en bedre og mere slank måde.
Et websted giver dig en anden måde at indsamle data om besøgende og generere nye kundeemner
Det lyder skræmmende. Jeg forsikrer dig om, at du ikke behøver at bekymre dig. Det handler normalt om, hvilke sider dine besøgende besøger. Hvilket land er de fra. Intet personligt bør indsamles med analyser.
Du kan og bør selvfølgelig også samle e-mails. Dette vil hjælpe dig med at få nye abonnenter og potentielle kunder. Hvis du vil have dine besøgende til at abonnere, bør du tilbyde dem en værdi. Måske kan du tilbyde en e-bog, eller en rabat, en gratis konsultation af en artikelopgradering.
Du kan også se, hvor dine besøgende kommer fra. Er det en annonce (fra Google Ads), eller er det fra en søgemaskine. På denne måde kan du se, hvad der yder bedre, og hvor du skal forbedre dig.